Dodano 04.08.2022
Grupa Jaszpol, jedna z największych Grup Dealerskich w Łódzkiem, poszerzyła swoją kompleksową ofertę o kolejną markę – Peugeot. Tym samym w salonach Grupy Jaszpol możemy kupić samochody czterech marek: Renault, Dacia, Opel, Peugeot. Rozmawiamy z KRZYSZTOFEM JAROSZEWICZEM, Prezesem Grupy Jaszpol.
Tylko pogratulować kolejnej marki w portfolio. Jak rozumiem, to następny z kroków w starannie i konsekwentnie realizowanej strategii Grupy Jaszpol?
Dołączenie do naszej oferty marki Peugeot, to kolejny etap ekspansji Grupy Jaszpol na łódzkim rynku motoryzacyjnym. Od ponad trzydziestu lat, wraz z całym zespołem, realizuję starannie wyznaczoną wizję budowy silnej, nowoczesnej grupy dealerskiej. Mamy jasno wyznaczone cele i konsekwentnie je realizujemy oferując naszych klientom coraz szerszą gamę usług. I w tym zakresie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. W naszych działaniach nie ma żadnej przypadkowości, od lat bacznie obserwuję rynek motoryzacyjny i nie podejmuję decyzji z dnia na dzień.
Przy każdym z salonów działają autoryzowane serwisy samochodowe, które cieszą się dobrą opinią wśród klientów. Pana zdaniem, skąd takie dobre oceny?
Dziś Grupa Jaszpol może pochwalić się już czterema salonami samochodowymi: trzema w Łodzi i jednym w Zgierzu. To salony marek: Renault, Dacia, Peugeot i Opel, przy których działają autoryzowane serwisy samochodowe. W tych niełatwych czasach, naznaczonych przez pandemię, wojnę na Ukrainie i związanych z tym zawirowaniach, również w branży motoryzacyjnej, nieprzerwanie świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Jako jedni z pierwszych w branży motoryzacyjnej w Polsce wprowadziliśmy system kontaktu z klientami poprzez zespół doradców. Chcąc umówić się do serwisu, wystarczy zadzwonić pod numer 42 612 12 22, aby natychmiast otrzymać propozycję wizyty w dogodnym dla siebie terminie i lokalizacji.
Co buduje sukces blisko 200-osobowej firmy Jaszpol, która od wielu lat może pochwalić się licznymi nagrodami? Możemy wspomnieć o tych ostatnich?
Nasz sukces jest rezultatem konsekwentnego realizowania naszych celów. Cieszę się i jestem dumny z każdego wyróżnienia. Warto wspomnieć na przykład ostatnie, ważne osiągnięcie. W Wielkim Teście Salonów organizowanym przez Auto Świat salony Grupy Jaszpol mieszczące się w Łodzi przy ul. Brukowej 2 i Przybyszewskiego 176/178 uzyskały maksymalną ocenę 100 procent, zyskując tytuł najlepszych salonów samochodowych w Polsce.
Na najwyższym poziomie świadczą też swoje usługi dwa nowe salony samochodowe w Łodzi przy ulicy Szparagowej 4, w których możemy kupić auta marki Opel i, od czerwca tego roku, Peugeot. Dlaczego właśnie ta marka pojawiła się w ofercie Grupy Jaszpol?
To marka o międzynarodowym zasięgu, produkującą pełną gamę samochodów wyższej klasy. Łączy najwyższe standardy z atrakcyjnym wyglądem i emocjami. Działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2020 roku marka sprzedała prawie 1 200 000 samochodów na całym świecie. I z roku na rok zwiększa swój udział w rynku światowym i w Polsce. A my stawiamy tylko na dobre i pewne marki.
Co czeka na klienta w nowym salonie przy ulicy Szparagowej 4?
Tak, jak w każdej marce, przedstawiamy pełną gamę samochodów osobowych i dostawczych. I w tym salonie, tak jak w każdym z naszych pozostałych salonów, można się umówić na jazdę testową, kupić auto na raty lub w leasingu, a także wykupić pakiet ubezpieczeniowy. Obok salonu działa też serwis, który zapewnia przeglądy okresowe, badania techniczne, wymianę oraz przechowywanie opon i kół, naprawy powypadkowe oraz pełen zakres usług blacharsko-lakierniczych.
Panie Prezesie, skąd tak dobre oceny wśród klientów serwisu przy ul. Szparagowej 4 ?
Każdy klient Jaszpola może być pewny, że zostawia swój samochód w najlepszych rękach, świadczą o tym liczne wyróżnienia i certyfikaty, jakie zdobyliśmy przez ponad trzydzieści lat działalności w motoryzacji. Nasze autoryzowane serwisy mają dostęp do aktualnej dokumentacji technicznej, najnowszego oprogramowania i systemów diagnostycznych. Dzięki temu stawiamy właściwe diagnozy, które pozwalają na obniżenie kosztów naprawy. Spełniamy wysokie standardy narzucane przez wszystkich producentów naszych marek.
Rozmawiała Beata Sakowska
Zdjęcia Justyna Tomczak, Paweł Keler