

Renault Master
IVOTY 2025
Renault Master samochodem dostawczym roku
Nowy Master zdobył tytuł samochodu dostawczego roku 2025, przyznawany przez jury międzynarodowego konkursu International Van of the Year. Była to jednomyślna decyzja jury, składającego się z ekspertów reprezentujących 25 europejskich krajów.
Dzięki konstrukcji nadwozia „Aerovan” i nowej platformie przystosowanej do różnych rodzajów napędu, nowy model Renault wyznacza nowy standard na rynku i może poszczycić się najlepszą wydajnością energetyczną w tej kategorii, niezależnie od wersji silnikowej.






Renault Master zwiastuje nową erę: jego opływowe kształty zaprojektowane w tunelu aerodynamicznym są znakiem rozpoznawczym samochodu napędzanego wydajnością. W połączeniu z nowym efektywnym układem hamulcowym, jego osiągi charakteryzują się zmniejszeniem zużycia paliwa o 1,5 litra (w wersji 2.0 dCi*) i o 27% mniejszym zużyciem energii w 100% elektrycznej wersji E-Tech, osiągając 460 km zasięgu**. Kabina zwrócona w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących i 10-calowego ekranu z openR link z wbudowanymi usługami Google***.
* zgodnie z protokołem WLTP
** pomiar w cyklu WLTP porównując Nowe Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW z Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Badania wewnętrzne Renault.
*** Google, Android Auto, Google Maps, Waze i inne marki są zastrzeżonymi markami Google LLC. Dostępne jako opcja, w zależności od wersji.
1 398 zł netto / miesiąc

zużycie energii
elektrycznej*
design

Design stworzony
z myślą o wydajności
Każdy szczegół nadwozia samochodu dostawczego Renault Master został poddany wymagającym badaniom w tunelu aerodynamicznym, aby poprawić zarządzanie przepływem powietrza i uczynić każdy element bardziej efektywnym.



2 wersje napędowe
E-Tech electric
Dzięki niższym kosztom energii, oszczędnościom serwisowym sięgającym 30% i zerowej emisji CO2, wersja E-Tech electric jest doskonałą propozycją. Dostępne są dwie opcje akumulatora, które pozwalają dostosować wydajność do potrzeb użytkownika: 40 kWh i 170 km zasięgu, idealny w przypadku dostaw w mieście lub 87 kWh i 460 km zasięgu, doskonały na dłuższe trasy z 35-minutowym czasem ładowania, pozwalającym odzyskać do 80% zasięgu.
moc maksymalna: 142 km
skrzynia biegów: automatyczna przekładnia redukcyjna
emisja CO2: 0 g
zużycie: 21 kWh/100 km

Diesel
Pojedź dalej z nowym silnikiem Blue dCi dzięki jego efektywności na długich dystansach. W połączeniu z nowym hydraulicznym dynamicznym układem hamulcowym, wersja z silnikiem wysokoprężnym jest aerodynamiczna aż po owiewki, zapewniając niską emisję CO2, poniżej 195 g/100 km.
moc maksymalna: 170 km
skrzynia biegów: automatyczna i manualna
emisja CO2: od 194 g/km
zużycie: od 7.5L/100 km

produkowanych
w fabryce Renault

nowy design przodu z odświeżonym emblematem Renault

aerodynamiczny design

przesuwne drzwi boczne 1 312 mm

nowy projekt grilla przedniego

mobilne biuro w kabinie

ekran 10’’ z systemem multimedialnym openR link



Ładowność 1625 kg
Dzięki najlepszym w swojej klasie osiągom, Renault Master jest przystosowany do intensywnych dni pracy: do 1625 kg* ładowności i 2500 kg zdolności holowania. Praktyczny tylny próg i optymalnie ukształtowana pionowa przegroda uchwytem ułatwiającym wsiadanie upraszczają załadunek. Z boku najszersze drzwi przesuwne w swoim segmencie.
Kokpit skierowany w stronę kierowcy
Deska rozdzielcza skierowana w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących, wygodne indywidualne fotele, mobilne biuro ze schowkiem na laptopa i 135 litrów przestrzeni do przechowywania. Odkryj najwyższy poziom komfortu, zaprojektowany w taki sposób, aby ułatwić Ci podróże i codzienne obowiązki zawodowe.







… i ponad 9 usług połączonych
w aplikacji My Renault
Dzięki My Renault i zdalnym usługom, smartfon i samochód dostawczy pozostają w stałym kontakcie, umożliwiając wzajemną interakcję: pozostały zasięg, pobliskie punkty ładowania, planowanie podróży i wiele więcej. My Renault stale się rozwija, aby ułatwić codzienne obowiązki.





System wspomagania parkowania wykorzystuje czujniki, aby prowadzić kierowcę, sygnalizując obecność pobliskich przeszkód za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych. Po włączeniu biegu wstecznego kamera przesyła widok z tyłu pojazdu wraz z oznaczeniami na ekranie centralnym (opcja Park Assist).

Dzięki czujnikowi, kierowca jest informowany o konieczności zahamowania, jeśli istnieje ryzyko kolizji z pieszym. System zwiększa siłę hamowania, gdy reakcja kierowcy jest niewystarczająca, aż do pełnego zatrzymania, jeśli to konieczne.

System kontroli martwego pola (BSW) wykrywa obecność pojazdów (samochody, motocykle, rowery) w tylnych strefach bocznych poza polem widzenia. Lampka ostrzegawcza w lusterkach zewnętrznych ostrzega kierowcę sygnałem wizualnym, dodatkowo system ostrzega także sygnałem dźwiękowym w kabinie.
Poznaj naszą 17 innych zaawansowanych systemów wspomagania prowadzenia z human first
Poznaj nasze modele dostawcze
Poznaj naszą ofertę
Porozmawiajmy
o nowym Masterze
Zostaw nam swoje dane, a wrócimy do Ciebie z ofertą