Naszym motorem napędowym są ludzie

Dlaczego Grupa Jaszpol

Jesteśmy jednym z największych dealerów wielomarkowych w Polsce z ponad 35 letnim doświadczeniem. Stale się rozwijamy. Obecnie jesteśmy Autoryzowanym Dealerem marek: Renault, Dacia, Opel, Peugeot DS Automobiles. W niedalekiej przyszłości planujemy ekspansję na rynku motoryzacyjnym poprzez wprowadzenie kolejnych marek do naszego portfolio.

Jesteśmy stabilnym i wiarygodnym pracodawcą, z którym można wiązać się na lata. 

Naszym motorem napędowym są ludzie

Za każdym osiągnieciem firmy stoją jej pracownicy. Stanowimy zgrany zespół, obecnie zatrudniamy ponad 180 osób. Ich zaangażowanie, potencjał i umiejętności stanowią klucz do wspólnego sukcesu. Stawiamy na ludzi dobrze zorganizowanych, z pasją i pomysłami, którzy są gotowi na podejmowanie nowych wyzwań. Cenimy współpracę, inicjatywę i otwarty umysł. Liczy się dla nas umiejętność pracy w zespole i profesjonalne podejście do powierzonych zadań. 

W pracy promujemy atmosferę szacunku, zaufania i wzajemnej pomocy. Dokładamy wszelkich starań, aby stwarzać pracownikom warunki sprzyjające dzieleniu się pomysłami i projektami. 

Rozwijamy się 

Firma rozwija się wtedy, gdy rozwijają się jej pracownicy. To właśnie dlatego doskonalimy umiejętności naszych pracowników, zapewniając im udział w szkoleniach i specjalistycznych kursach, budujących wiedzę i kompetencje. Nagradzamy zaangażowane i utalentowane osoby, których aktywność pozwala efektywnie realizować strategię firmy. 

Naszym pracownikom proponujemy:

– pakiet prywatnej opieki medycznej

– pakiet sportowy

– korzystne warunki ubezpieczenia na życie.

Aktualne oferty

Kierownik Salonu
Miejsce pracy: Łódź, woj. łódzkie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Ważne do: 26 stycznia 2025


O nas

Firma Jaszpol to renomowana, stale rozwijająca się firma motoryzacyjna z ugruntowaną pozycją na rynku. Działamy w branży samochodowej, dostarczając najwyższy poziom usług i najnowsze rozwiązania technologiczne. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Salonu.


Twój zakres obowiązków

  • Realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży oraz kontrola ich wykonania,
  • Efektywne zarządzanie zespołem – motywowanie, wyznaczanie celów, nadzór nad pracą,
  • Wdrażanie i stosowanie standardów marki w procesie obsługi klienta,
  • Analiza danych i raportów sprzedażowych w celu optymalizacji działań,
  • Koordynowanie wewnętrznych procesów i sprawna współpraca z innymi działami firmy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z zarządzaniem lub motoryzacją),
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną,
  • Odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań,
  • Dynamizm i zdecydowanie w działaniu,
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku motoryzacyjnym,
  • Możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych i zdobywania nowych kompetencji,
  • Wsparcie zgranego, kompetentnego zespołu,
  • Bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i wyników,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dostęp do obszernego pakietu szkoleń,
  • Dodatkowe benefity, w tym pakiet medyczny i karty sportowe.

 

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr ref.: SBL/2025/01
Miejsce pracy: Łódź

W związku z rozwojem firmy poszukujemy blacharza samochodowego (ASO Jaszpol), do którego obowiązków będzie należało:

  • weryfikacja zakresu uszkodzeń samochodów powypadkowych,
  • wykonywanie prac blacharskich zgodnie z zakresem zlecenia i przyjętymi normami,
  • naprawa uszkodzeń, wgnieceń, wymiana lub demontaż uszkodzonych elementów,
  • zabezpieczenie zdemontowanych części,
  • współpraca z pozostałymi działami serwisu,
  • utrzymanie właściwego stanu technicznego stanowiska (urządzenia i narzędzia).

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenie minimum zawodowe w kierunku blacharz samochodowy (świadectwo czeladnicze),
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • zapał do pracy,
  • zdolności manualne,
  • chęć nauki.

OFERUJEMY:

  • ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej,
  • możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych,
  • bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków,
  • dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe.

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny:

OPIS STANOWISKA:

Profesjonalna obsługa klienta w dziale mechanicznym serwisu samochodowego składająca się z procesu zarówno umówienia klienta poprzez nadzór nad terminowością wykonania naprawy przez podległych mechaników jaki i na obsłudze klienta w zgodzie ze standardami marki na finalnym wydaniu pojazdu klientowi kończąc.

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia min. średniego;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • silnej motywacji do pracy;
  • umiejętności nawiązywania pierwszego kontaktu i budowania partnerskich relacji z klientami;
  • umiejętności planowania i samodyscypliny w skutecznej realizacji działań;
  • odporności na stres;
  • umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office);
  • znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • ciekawą i stabilną pracę z marką Renault i Dacia
  • możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych;
  • bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • dostęp do obszernego pakietu szkoleń;
  • dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe.

 

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny: Nr ref.: SM/2024/01
Miejsce pracy: Łódź

W związku z rozwojem firmy poszukujemy Mechanika pojazdów samochodowych (ASO Jaszpol), do którego obowiązków będzie należało:

– diagnozowanie usterek w tym związanych z elektroniką

– naprawa wszystkich podzespołów pojazdów o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego

OCZEKUJEMY:

– wykształcenia min. zasadniczego w zawodzie mechanik samochodowy, elektromechanik samochodowy

– prawo jazdy kat. B

– doświadczenie na podobnym stanowisku

– bardzo dobra znajomość zagadnień mechaniki samochodowej

– umiejętność samodzielnej diagnozy i rozwiązywania problemów zakresu naprawy pojazdów samochodowych

– dobra organizacja pracy

– dbałość o powierzone narzędzia

– dokładność

– sumienność, uczciwość

OFERUJEMY:

– ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej

– możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych

– bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi

– atrakcyjne wynagrodzenie

– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

– dostęp do obszernego pakietu szkoleń

– dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe

 

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny:

Twój zakres obowiązków

  • realizacja ustalonych planów sprzedaży w zakresie sprzedaży samochodów osobowych
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • kompleksowa obsługa Klientów (od analizy potrzeb, przez prezentację oferty, jazdę testową, negocjacje handlowe, do finalizacji procesu sprzedaży)
  • dbanie o prawidłową, zgodną ze standardami firmy ekspozycję samochodów
  • budowanie i aktualizacja baz danych Klientów (raportowanie w systemie CRM)
  • ścisła współpraca z wszystkimi działami w firmie
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
  • umiejętność organizacji i pracy w zespole
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • komunikatywność i dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość pakietu Office

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej
  • możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych
  • bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dostęp do obszernego pakietu szkoleń
  • dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe

 

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny:

Twój zakres obowiązków

  • realizacja ustalonych planów sprzedaży w zakresie sprzedaży samochodów osobowych
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • kompleksowa obsługa Klientów (od analizy potrzeb, przez prezentację oferty, jazdę testową, negocjacje handlowe, do finalizacji procesu sprzedaży)
  • dbanie o prawidłową, zgodną ze standardami firmy ekspozycję samochodów
  • budowanie i aktualizacja baz danych Klientów (raportowanie w systemie CRM)
  • ścisła współpraca z wszystkimi działami w firmie
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
  • umiejętność organizacji i pracy w zespole
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • komunikatywność i dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość pakietu Office

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej
  • możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych
  • bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dostęp do obszernego pakietu szkoleń
  • dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny:

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie działania serwisu w zakresie windykacji należności
  • wykonywanie koniecznych prac biurowych i porządkowych w zakresie porządkowania dokumentacji działu
  • wspieranie pracy doradców SBL w zakresie obsługi klientów serwisu i obsługi/tworzenia technicznej dokumentacji naprawianych samochodów
  • raportowanie działań, sporządzanie zestawień i raportów dla przełożonych
  • szeroko rozumiana opieka nad powierzonymi przez klientów samochodami, dbałość o ich bezpieczeństwo, estetykę i stan czystości 

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane umiejętności w zakresie obsługi urządzeń biurowych
  • biegła obsługa komputera i sprawne poruszanie się w środowisku Windows, MS Office
  • doświadczenie – niekonieczne
  • punktualność, skrupulatność, systematyczność, uczciwość

To oferujemy

  • ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej
  • możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych
  • bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dostęp do obszernego pakietu szkoleń
  • dodatkowe benefity w tym pakiet medyczny i karty sportowe

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Nr referencyjny:

Twój zakres obowiązków

  • szeroko pojęta obsługa klientów działu blacharsko-lakierniczego
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami działu
  • wykonywanie zdjęć uszkodzeń samochodów
  • wykonywanie kosztorysów napraw
  • zamawianie części koniecznych do napraw
  • kontakty z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • monitorowanie stanu procesu likwidacji szkody oraz naprawy samochodu
  • szeroko rozumiana opieka nad powierzonymi przez klientów samochodami, dbałość o ich bezpieczeństwo, estetykę i stan czystości 

Twój zakres obowiązków

  • szeroko pojęta obsługa klientów działu blacharsko-lakierniczego
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami działu
  • wykonywanie zdjęć uszkodzeń samochodów
  • wykonywanie kosztorysów napraw
  • zamawianie części koniecznych do napraw
  • kontakty z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • monitorowanie stanu procesu likwidacji szkody oraz naprawy samochodu
  • szeroko rozumiana opieka nad powierzonymi przez klientów samochodami, dbałość o ich bezpieczeństwo, estetykę i stan czystości 

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie w obsłudze klienta, niekoniecznie w dziale blacharsko – lakierniczym
  • mile widziana znajomość budowy samochodów oraz technologia naprawy po kolizjach
  • mile widziana znajomość procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
  • mile widziana znajomość programów do kosztorysowania napraw blacharsko – lakierniczych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • punktualność, skrupulatność, systematyczność, uczciwość

Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie pracę w dynamicznym środowisku oraz chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej – dołącz do nas!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko doradca serwisu mechanicznego zgodnie z ogłoszeniem prowadzonym przez Jaszpol.

Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie moich danych było dobrowolne.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.

Kandydatury proszę przesyłać na adres: kadry@jaszpol.pl 

lub wypełnić formularz

Pracuj z nami!

Wypełnij formularz
rekrutacyjny i prześlij swoje CV

lat
0
sprzedanych samochodów
0 .000
marek
0