- Nowości
- Dacia Bigster – budżetowy SUV z pazurem. Czy warto?
Dacia Bigster – budżetowy SUV z pazurem. Czy warto?

SUV-y to dziś jedne z najchętniej wybieranych samochodów. Przestronność, podwyższona pozycja za kierownicą i wszechstronność sprawiają, że kierowcy chętnie sięgają po tego typu modele. Jednak ceny wielu SUV-ów mogą przyprawić o zawrót głowy. Czy nowa Dacia Bigster to odpowiedź na potrzeby tych, którzy szukają połączenia przestrzeni, nowoczesnych rozwiązań i rozsądnej ceny? Sprawdzamy!
Surowa elegancja bez zbędnych ozdobników
Na pierwszy rzut oka nowa Dacia Bigster od razu przyciąga uwagę. Stylistyka jest nowoczesna, ale jednocześnie surowa i pozbawiona zbędnych ozdobników. To auto ma wyglądać solidnie i budzić respekt na drodze – i dokładnie tak jest. Charakterystyczne, masywne linie nadwozia, szerokie nadkola i nowe logo Dacii nadają mu świeżości i sprawiają, że wpasowuje się w nowoczesne trendy. Bigster nie udaje luksusowego SUV-a, ale też nie wygląda jak budżetowy kompromis. W jego prostocie kryje się pewna charyzma – to auto, które wie, czym ma być: solidnym i praktycznym SUV-em dla każdego.
Przestrzeń przede wszystkim
Dacia znana jest z tego, że oferuje swoim klientom dużo miejsca w rozsądnej cenie. Bigster nie jest wyjątkiem – to największy SUV w gamie marki, a jego przestronność naprawdę robi wrażenie. Zarówno na przednich, jak i tylnych siedzeniach pasażerowie mogą liczyć na sporo miejsca na nogi i głowę, a bagażnik o pojemności aż 667 litrów sprawia, że Bigster świetnie sprawdzi się jako auto rodzinne lub podróżnicze. Materiały wykończeniowe są solidne i funkcjonalne, choć nie aspirują do klasy premium. Dacia stawia na wytrzymałość i łatwość w utrzymaniu, co w dłuższej perspektywie może okazać się bardziej praktyczne niż drogie, ale delikatne wykończenia konkurencji.

Technologia i bezpieczeństwo
Jeszcze kilka lat temu Dacia była kojarzona z samochodami, które oferowały podstawowe wyposażenie, ale Bigster udowadnia, że marka nadąża za nowoczesnymi trendami. W standardzie znajdziemy m.in.: system automatycznego hamowania awaryjnego, rozpoznawanie znaków drogowych z alertem prędkości, asystenta pasa ruchu, system multimedialny z dotykowym ekranem. To naprawdę solidny pakiet jak na budżetowego SUV-a. Dzięki tym rozwiązaniom jazda Bigsterem jest bezpieczna i komfortowa, a kierowca może liczyć na wsparcie nowoczesnych systemów.
Silniki Bigstera
Praca na lawecie wymaga wygodnej i ergonomicznej kabiny, zwłaszcza jeśli kierowca spędza w niej wiele godzin. W nowej wersji wprowadzono liczne udogodnienia, które znacząco podnoszą komfort podróży, takie jak nowoczesna i wygodna kierownica, duży ekran multimedialny, ładowarka indukcyjna, a także regulacja poduszek tylnej osi – znajdująca się po stronie kierowcy opcja umożliwia dostosowanie zawieszenia, co wpływa na stabilność lawety w zależności od obciążenia.
Cena – najlepsza część tej układanki
Dacia przyzwyczaiła nas do tego, że jej samochody oferują świetny stosunek jakości do ceny. Bigster startuje od 99 900 zł, co w segmencie SUV-ów jest naprawdę konkurencyjną propozycją, a jednocześnie nadal oferuje przestrzeń, technologię i solidność, której można oczekiwać od rodzinnego SUV-a.
Dacia Bigster – dla kogo?
Bigster to idealne auto dla osób, które:
- Szukają dużego i przestronnego SUV-a w rozsądnej cenie
- Cenią prostotę i funkcjonalność, zamiast zbędnych bajerów
- Chcą mieć nowoczesne systemy bezpieczeństwa, bez przepłacania
To samochód, który może przełamać stereotypy – Dacia nie jest już marką kojarzoną wyłącznie z tanimi autami budżetowymi, ale coraz śmielej wkracza na rynek nowoczesnych SUV-ów.

Czy warto?
Jeśli szukasz przestronnego, nowoczesnego i niedrogiego SUV-a, to Dacia Bigster może być jednym z najlepszych wyborów w swoim segmencie. Dacia udowadnia, że budżetowy SUV może być zarówno funkcjonalny, jak i atrakcyjny. Jeśli nie zależy Ci na prestiżowym logo, a chcesz mieć praktyczne auto, które nie zrujnuje Twojego budżetu – Bigster to propozycja warta uwagi!